Rabu, 26 Januari 2011

Iron Samurai LED Watch (Lelaki/Wanita) [RM75 Termasuk Kos Penghantaran]

Stok baru Jam Samurai ikhtiar_utara telah pun tiba .. Kini anda boleh mula membuat tempahan sekiranya berminat .. 

Harga RM 75 seutas termasuk kos penghantaran .. Jam Samurai ini terdiri daripada Rantai Hitam atau Silver dan LED berwarna Merah atau Biru .. Anda boleh membuat pilihan kesukaan masing-masing .. 

Bagi warga syok yang betul-betul berminat dengan tawaran ini, sila hubungi Abg Kus di email: kemabaik@gmail.com atau sms/call di talian 0124908685 / 0195115695 .. Pembayaran boleh dilakukan melalui bank-in, cash deposit atau berjumpa Abg Kus (bagi mereka yang tinggal di Penang sahaja) .. Penghantaran di luar kawasan Penang adalah melalui Pos Laju Berdaftar .. 

Selepas anda selesai membuat pembayaran (bank-in/cash deposit) melalui akaun Maybank yang telah Abg Kus berikan (sila email atau sms untuk no.akaun), sila maklumkan kepada Abg Kus Nama, Alamat, Jumlah Pembayaran, Jenis Pembelian (Warna Rantai dan LED jam, Jam Lelaki/Wanita)

Stok bergantung kepada siapa cepat dia dapat :) 

Jam untuk lelaki & wanita adalah sama bentuk kecuali berbeza terhadap saiznya (saiz jam wanita lebih kecil) .. Untuk pengetahuan, Jam ini tiada warranty .. Warna LED jam tidak menyala sepanjang masa.. Kena tekan button di tepi untuk LED jam menyala beberapa ketika .. Jadi, dalam keadaan biasa, jam ini kelihatan seperti bangle dan kebiasaan orang yang memerhati tidak menyangka bahawa itu sebenarnya seutas jam tangan :))

Sekiranya anda mahu Jam Samurai yg mempunyai Warranty selama setahun, harganya adalah RM 88 + RM 8 kos penghantaran .. Sila maklumkan kepada Abg Kus sekiranya berminat Jam Samurai yg mempunyai Warranty .. 



Contoh gambar jam samurai yang lain:
http://img709.imageshack.us/img709/7963/led3wz.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/7440/ledwatch121.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/4351/samurailed2.jpg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan